mandag den 7. december 2015

Hej!

I dag vil der være et indlæg hvor i kan lære os lidt bedre at kende! Vi vil vælge en julesang og en sang man kan "bruge" hele året.

Julesangen: Mistletoe med Justin Bieber. Hvorfor kan vi lide sangen?

Soffe: Jeg synes bare at sangen er god og så kan jeg godt lide Justin Bieber.

Lule: Jeg synes at sangen er god også er julen jo også hjerternes fest og det handler sangen lidt om, men også om at blive svigtet - tro man, men så bliver man "redet" af den dreng man kan lide.



Sangen vi elsker hele året er: slem igen med Blak & Jimilian (feat.) Ceci Luca.

Soffe: Jeg synes at sangen er god og jeg hører den meget.

Lule: Jeg elsker den sang, fordi at den er anderledes også er det en mega god sang!

Det var et for denne gang!

See you Soffe & Lule

Ingen kommentarer:

Send en kommentar