tirsdag den 17. november 2015

Justin Beiber


Hej hej!

I dag vil vi lave et indlæg om Justin Bieber og det bliver noget fakta!

De sange han har udgivet i 2015, er på hans nye album, som udkom den fredag den 13/11 og albummet hedder Purpose.

- What do you mean?
- Sorry
- Love yourself
- Company
- No Pressure
- No sense
- The feeling
- Life is worth living
- Where are ü now
- Children
- Purpose
- Been you
- Get used to it
- We are
- Trust
- All in it




Vores mening om hans nye album:

Soffe: Jeg kan godt lide hans nye album, men det er lidt træls at mange af hans sange er meget stille, men til triste dage er det helt perfekt!

Lule: Jeg kan rigtig godt lide hans nye album og jeg hører det meget.

Hvad synes vi ellers om Justin Bieber?

Soffe: Jeg synes han synger utrolig godt, jeg elsker hans stemme! Han er da også ret lækker.

Lule: Jeg synes at han er mega lækker! Også synger han helt vildt godt!



Vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar