mandag den 23. november 2015

One Direction



Hej Soffe og Lule her!

I dag vil vi skrive om One Direction nye album, Made In The A.M.

På deres nye album er der 17 sange
- Hey Angel
- Drag me Down
- Perfect
- Infinity
- End of the Day
- If I could fly
- Long way Down
- Never Enough
- Olivia
- What a feeling
- Love you goodbye
- I want to write a song
- History
- Tenporary fix
- Walking in the Wind
- Wolves
- A.M.

Albummet udkom den 13. November 2015. Albummet er femte album i rækken og vi synes at det er ret godt klaret at de har skrevet et helt album uden Zayn som jo skred i år. Det beviser bare at de ikke giver op selvom at en af deres bedste venner forlade bandet. One Direction har jo lavet 4 album med Zayn, Up all night, Take me home, Midnight memories, FOUR og nu Made In The A.M. uden ham.

Vores mening om albummet!

Soffe: Jeg er helt vildt med albummet fordi at jeg godt kan lide at de har lavet så mange stille sange. Albummet er også vildt rat at høre hvis man er ked af det eller bare vil slappe af! Så jeg høre det meget og er helt vildt med det.

Lule: Jeg har ikke hørt hele albummet, men det jeg har hørt er vildt godt og som Soffe også siger så er det virkelig et albummet man kan slappe af til og bare nyde livet!

Knus fra os

Ingen kommentarer:

Send en kommentar